Monday, May 7, 2012

Kleurinspiratie







Dit vind ik echt prachtige lente kleuren, ze doen me denken aan de zee. Deze kleuren maken je interieur ruimer doordat ze het licht goed reflecteren.

Om eenheid in je interieur te creëren is het belangrijk om een aantal hoofdkleuren te kiezen die je terug laat komen. Bijvoorbeeld door de accentkleur van je muur te herhalen in accessoires als vaasjes en kussens op je bank.

Let bij het kiezen van je kleuren voor je muren goed op de ligging van ruimte omdat het daglicht de kleur beïnvloed.  Je kunt bijvoorbeeld de kleuren testen op een groot vel papier en het op de muur hangen om te zien wat het doet in de ruimte. Zo zorg je dat de kleur zo goed mogelijk tot z'n recht komt   in je nieuwe interieur

Ben je toe aan een nieuwe kleur in je interieur maar weet je niet goed wat bij jou en je interieur past? Ik kan je helpen met een kleuradvies. Neem vrijblijvend contact met mij op voor een kennismakingsgesprek. Kijk ook eens op de website van mijn bedrijf Studio Nest voor projecten die ik gerealiseerd heb. www.studionest.nl


English translation:
I love these spring colors, they remind me of the sea. These colors make your interior look bigger because the reflect the light very well.
To create unity in your interior. it is important to choose a few main colors and repeat them. You can choose the color of your wall for example and repeat it in the colors of accessories like vases and pillows on your sofa.
When you choose a color for your walls it is important to check what the orientation of the space is because the daylight influences the the color. You can test the colors to paint a large piece of paper and hang it on the wall to see how it works in your space. 

Source: // 1. Styling Barbara Groen  // 2. Better Homes & Gardens // 3. Kirstie van Noort // 4. Troubadour

No comments:

Post a Comment